ViniPortugal er en vinproducent, der hver dag leverer portugisisk vin til detailkæder, den selvstændige købmand samt store og små vinhandlere.
Da ViniPortugal skulle bruge en løsning til særligt halv- eller helårlig lageroptælling til ERP systemet. Det blev besluttet at købe en håndscanner-løsning, hvor Sunex var underleverandør.
ViniPortugal havde en række behov i forhold til løsningen, som Sunex tog højde for. Ingen tvivl om, at Sunex havde den faglige indsigt i systemer, som gjorde at vi kom godt i mål med vores ERP løsning.
Selvom der findes løsninger til de forhåndenværende udfordringer, er der brug for løbende at optimere. ”Sunex er vores link til ERP. Det vil sige, at ved udvidelser og tilretninger af systemet, kontakter vi altid Sunex.
Det er en forudsætning for et kontinuerligt, positivt samarbejde, at der kort responstid.
”Generelt kan det siges om Sunex, at der altid vendes hurtigt tilbage på mail – og at de er søde til at hjælpe og sparre med.”
Sunex er blandt andet specialister i Dataopsamling og scanningsløsninger. Med gennemtænkt dataopsamling via håndscannere, kan lager og ordre processerne optimeres betragteligt, hvilket hjælper til at effektivisere hele ekspeditionen af ordre, ligesom det hjælper til at minimere fejl i lageret.
Når man skal have løst udfordringer eller have optimeret sine processer, er det vigtigt at identificere alle de relevante områder, hvor man kan forestille sig tingene andlerledes. Igennem god analyse af situationen nu, og med afsæt i et indgående kendskab til muligheder, formår Sunex at støtte i denne proces. For VinPortugal var det til at starte med, et enkelt område der blev arbejdet med, og kravene endte med at blive specificeret på menneskesprog sådan:
Hos SUNEX ved vi hvad det rigtige økonomisystem betyder for en virksomhed, og deler gerne vores viden med dig.
Vi kender din forretning og dit økonomisystem indgående, og kan derfor levere den service og support du har brug for.
Vi har al den erfaring der er nødvendig, for at kunne rådigve og vejlede jer i forhold til professionelle økonomisystemer og løsninger.
Der findes en lang række Økonomi systemer på markedet i dag. Men at vælge Økonomisystem kan være kompliceret, og kræver indgående indskab til såvel den virksomhed man skal vælge økonomisystemet til, men i endnu højere grad kendskab til de forskellige økonomisystemer på markedet. Hos SUNEX kender vi ikke alt til alle systemer, men har specialiseret os i 3 primære systemer, som dækker bredt og solidt.
Uniconta er et intuitivt økonomisystem, der opfylder alle behov inden for bogholderi, ordre- og lagerstyring, logistik, CRM og projekt.
Dynamics C5 er et regnskabsprogram, der er designet specielt til iværksættere og mindre virksomheder.
Dynamics 365 Business Central er designet til virksomheder, der søger efter en komplet løsning til virksomhedsadministration.
Når du som kunde vælger Sunex til at løse én eller flere opgaver for dig, træffer du samtidig det sikre valg.
Sunex har i mere end 25 år arbejdet indgående med økonomisystemer samt produktions-, handels- og betalingsløsninger – og ikke mindst med den dertilhørende implementering og tilretning.
Sunex’ erfaring og dybe, faglige indsigt er DIN sikkerhed for, at du kommer sikkert i mål med din udfordring.
Som kunde har du samtidig sikkerhed for, at Sunex tilgodeser netop dine behov, og at projektet ikke bliver sluppet, før det er løst til fuld tilfredshed.
Brug for hjælp til konvertering af dit nuværende ERP system til Uniconta? Lad os snakke om mulighederne, vi har erfaringerne
Please enter a valid value
info@sunex.dk
35 26 13 13
Mandag – Fredag 9:00 – 17:00