Nordisk Kollegium er et hjem for nordiske studerende under deres studietid. Kollegiet har til formål dels at forbedre de studerendes levevilkår, dels at styrke et nordisk samarbejde.
Nordisk Kollegium valgte at investere i nyt ERP fra Sunex, idet man hér blev tilbudt en samlet løsning i et økonomistyringssystem, som også indbefattede et leje- og diæt opkrævningssystem – inkl. uddannelse, support og vedligeholdelse af systemerne.
”Vi havde behov for et kendt og brugervenligt program, som samtidig havde muligheder for udvidelser mht. moduler, integrationer mv. Sune fandt det rigtige program til kollegiets behov, fik det installeret, og underviste i brugen.”
”Når vi kontakter Sune fra Sunex, hjælper han meget hurtigt med at finde en løsning, og han er god til at formidle i et sprog, der er let forståeligt. Vi er nemlig mildest talt ikke IT-nørder…”
”Efterfølgende har Sunex hjulpet med opdateringer af vores ERP system – og den tilhørende betalingsdel, PBS. Vi har løbende haft forskellige ønsker og udfordringer, som Sune altid har hjulpet med at løse på en hurtig og effektiv måde.”
Sunex er blandt andet specialister i Betalings- og opkrævningsløsninger. Mange af disse løsninger er normalt komplekse at arbejde med, men vi har udviklet en god løsning så det daglige arbejde med opkrævning og registrering af betalinger forløber enkelt for virksomheden. Det betyder bedre udnyttelse af ressourserne i bogholderiet og færre fejl.
For en virksomhed som Nordisk Kollegium er det væsentligt at have en smidig og enkel økonomifunktion, som sikre at ressourserne bruges optimalt, og at man ikke bruger mere tid end højst nødvendigt på de trivielle opgaver. Nordisk Kollegie har naturligvis mange løbende opkrævninger for Husleje med mere fra de studerende, der bebor Kollegiet. Ligesåvel som det nok er de færreste studerende der bruger meget tid på administration og regningsbetaling. Derfor har løsningen med PBS været til glæde og gavn for såvel Nordisk Kollegie, som for beboerne.
Hos SUNEX ved vi hvad det rigtige økonomisystem betyder for en virksomhed, og deler gerne vores viden med dig.
Vi kender din forretning og dit økonomisystem indgående, og kan derfor levere den service og support du har brug for.
Vi har al den erfaring der er nødvendig, for at kunne rådigve og vejlede jer i forhold til professionelle økonomisystemer og løsninger.
Der findes en lang række Økonomi systemer på markedet i dag. Men at vælge Økonomisystem kan være kompliceret, og kræver indgående indskab til såvel den virksomhed man skal vælge økonomisystemet til, men i endnu højere grad kendskab til de forskellige økonomisystemer på markedet. Hos SUNEX kender vi ikke alt til alle systemer, men har specialiseret os i 3 primære systemer, som dækker bredt og solidt.
Uniconta er et intuitivt økonomisystem, der opfylder alle behov inden for bogholderi, ordre- og lagerstyring, logistik, CRM og projekt.
Dynamics C5 er et regnskabsprogram, der er designet specielt til iværksættere og mindre virksomheder.
Dynamics 365 Business Central er designet til virksomheder, der søger efter en komplet løsning til virksomhedsadministration.
Når du som kunde vælger Sunex til at løse én eller flere opgaver for dig, træffer du samtidig det sikre valg.
Sunex har i mere end 25 år arbejdet indgående med økonomisystemer samt produktions-, handels- og betalingsløsninger – og ikke mindst med den dertilhørende implementering og tilretning.
Sunex’ erfaring og dybe, faglige indsigt er DIN sikkerhed for, at du kommer sikkert i mål med din udfordring.
Som kunde har du samtidig sikkerhed for, at Sunex tilgodeser netop dine behov, og at projektet ikke bliver sluppet, før det er løst til fuld tilfredshed.
Brug for hjælp til konvertering af dit nuværende ERP system til Uniconta? Lad os snakke om mulighederne, vi har erfaringerne
Please enter a valid value
info@sunex.dk
35 26 13 13
Mandag – Fredag 9:00 – 17:00