Med mere end 25 års erfaring med økonomisystemer, har vi indsigt i mange forskellige typer virksomheder. Vi forstår de forskellige udfordringer og behov, og kender de bedste løsningsmodeller. Vi tager ansvar for opgaverne, og med vores erfaring fører vi dig sikkert i mål.
Hos SUNEX ved vi hvad det rigtige økonomisystem betyder for en virksomhed, og deler gerne vores viden med dig.
Vi kender din forretning og dit økonomisystem indgående, og kan derfor levere den service og support du har brug for.
Vi har al den erfaring der er nødvendig, for at kunne rådigve og vejlede jer i forhold til professionelle økonomisystemer og løsninger.
Sune er udannet Ingeniør, og har mere end 25 års erfaring med økonomisystemer, implementering og tilretning. Sune har særligt arbejdet med produktions-, handels- og betalingsløsninger. Sune går roligt, målrettet og analytisk til værks, når han skal løse en opgave, og er stædigt vedholdende til projektet er fuldt og tilfredsstillende løst.
Per har mere end 20 års erfaring med Økonomisystemer, blandt andet Navision og C5. Per har ikke mindst indgående erfaring omkring produktionsstyring. Per afholder løbende kurser og seminarer i Uniconta.
Økonomisystemerne har udviklet sig eksplosivt igennem de seneste 25 år, ligesom alle de andre muligheder der findes i business systemer i dag. SUNEX har et godt overblik over, hvad der i realiteten kan bringe værdi.
Alle systemer tilbyder en række basis-funktioner. Vi ved, hvad der passer bedst til netop din virksomhed.
Vi kender alle standard tilføjelserne til økonomisystemerne, så vi på forhånd ved, hvad der kan lade sig gøre direkte!
Der findes i dag en lang række muligheder igennem eksterne systemer. Vi kender de bedste systemer på markedet.
I dag er de fleste økonomisystemer cloud baseret, hvilket betyder at virksomheden ikke længere behøver egne servere.
SUNEX ved, hvad der skal til for at sikres jeres data og sikkerheden bedst, og hvordan GDPR håndteres i det daglige.
Vi har mange års erfaring i projekt ledelse, både når man skal have nyt, men også når det bestående skal videreudvikles.
Hos Sunex betragter vi det som en æressag at yde vores kunder den bedste service. Vi skræddersyr vores indsats til den enkelte kundes helt specifikke behov, og med en dynamisk og fagligt høj tilgang kommer vi i mål. Hver gang!Med andre ord:
Vi har løst mange og forskelligartede opgaver for en lang række virksomheder igennem årene. Hvis du ønsker at komme i kontakt med en af vores kunder, etablerer vi gerne forbindelse til de relevante cases.
Med mere end 25 års erfaring med IT og ERP/Økonomisystemer, har vi et indgående kendskab til en bred vifte af danske virksomheder – i flere forskellige brancher. Ikke mindst har vi stor erfaring med produktions- og handelsvirksomheders særlige behov.
Når ens virksomhed udvikler sig, skal virksomhedens forskellige IT systemer og administrative processer også kunne følge med, og ikke være en begrænsning for udviklingen.
Hos SUNEX holder vi os løbende opdateret på alle de systemer, vi arbejder med. Det gør vi gennem vores daglige arbejde med systemerne, og igennem alt det vi lærer sammen med kunderne. Men også gennem løbende uddannelse i de produkter vi supporterer, og ved at holde os ajour med hvad der sker i branchen som helhed.
Kun gennem træning og praktisk arbejde, lærer man, hvad et system egentlig er i stand til – og ikke er i stand til.
Vi kan ikke garantere tilfredshed med ethvert system eller enhver tænkelig løsning. Men vi kan garantere, at vores rådgivning og erfaring bygger på solidt kendskab til de produkter, vi servicerer og supporterer.
De fleste ting kan i dag lade sig gøre med moderne IT. Men man skal altid vægte fordele og ulemper, inden man springer ud i nye IT eventyr.
Brug for hjælp til konvertering af dit nuværende ERP system til Uniconta? Lad os snakke om mulighederne, vi har erfaringerne
Please enter a valid value